Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pomáhat a Chránit nebo Botičkovat a Pokutovat?

Je těsně před půlnocí a já již třetí hodinu sedím na služebně, kde se sepisuje protokol o odcizení všech mých osobních věcí. Konečně se otevírají dveře a v nich se objevuje příslušník s oním vytouženým dokumentem. "Ta karta co Vám ukradli, je Maestro?" ptá se. Podívám se na ten papír a vidím, že má sepsané tři řádky. Poprvé od krádeže se mi chce plakat.

Akce dva plus jedna zdarma!

Střih. Parkuji v centru města a po deseti minutách se vracím k autu. Ke svému nemalému překvapení na něm mám botičku i když jsem si koupil lístek. Volám tedy policii a příslušné policistky se ptám jak je toto možné? Vezme mě něžně za ruku, odvede mě dva metry k rozkvetlé lípě a místo romantického polibku mi ukáže značku v ní schovanou- Rezervace 4 místa Městský úřad. Botičku jsem dostal přesně za 8,5 minuty. Policistka to ale bere sportovně:" Z toho si nic nedělejte, té značky si nevšimne skoro nikdo." Chce se mi plakat.

Střih. Středa večer, tma, kolem desáté hodiny.Vracím se z hodinového cvičení a na autě botička. Opět. Silnice je jednosměrná a já parkuji v řadě za sebou zaparkovaných vozidel. Hlídka přijíždí za hodinu. není zřejmě sranda dát botičky všem. "Jó, pane, Vás někdo udal, tak jsme Vás zajistili," říká mi rozverný policista. Stejně to nechápu. "Dyť Vy stojíte na zeleni, " říká mi a baterkou posvítí na levé přední kolo, které stojí deset centimetrů za obrubníkem. V okruhu pěti metrů se nevyskytuje nic zeleného, protože kdyby ano , muselo by to spáchat sebevraždu z pocitu samoty. A tak tam tak stojíme, on svítí baterkou do totálního bahna, já vím, že to zas budu mít za tisíc a opět se mi chce plakat.

Střih. Zase čekám na služebně. Tentokrát mi nějaký hrdina objel auto klíčem. Vyšetřovatelé mají vše co potřebují, zbývá jen podepsat spis. Jenže: "Počkejte, pane, ještě to musíme nafotit," říká mi vyšetřovatel. "Vždyť to auto fotili na služebně, kde jsem hlásil škodu," začínám se děsit. "No ale fotky asi neprošly přes systém." Přemýšlím přes jaký systém? Přes systém email? Nechci ho dráždit, tak raději navrhuji, že půjdeme k autu. Ale: "Počkejte, to není tak jednoduché, my máme na služebně jen jeden foťák a ten má hlídka co jela do Tesca." V duchu se loučím s programem na zbytek odpoledne. Přes tohle se totiž jen tak nedostaneme. Systémem Tady Orel, tady Orel se spojuje s hlídkou a od Poštulky se dovídáme, že zde bude do hodiny. Nastává ticho. Policistovi to je zřejmě trapné a tak se pokouší případ vyřešit: "Nemáte nějaké podezření? - "Ne."  "Hmm," zamyslí se "a máte přítelkyni?" Říkám si, že už jsme asi kámoši když řešíme holky, ale hlavně aby nechtěl telefonní číslo! Přitakám tedy, že ano, a můj Columbo pokračuje:" A má bývalého přítele?" -"Ano, má, v jejím, věku většina holek má." Triumfálně se na mě povídá a vyhrkne:" Tak to byl on!" Tradá! Už chybí jen fanfáry, komisař Columbo opět skóruje! A on pokračuje: " Věřte mi, takhle to je vždycky, on vás sleduje, najde si, kde bydlíte a pak Vám objede auto!" Koukám na něj, hledám skrytou kameru, ale nikde nic. S pocitem beznaděje si sedám, čekám hodinu na foťák, policista si vesele prozpěvuje a případ je vyřešen. Pan Columbo to dokázal! Tentokrát už se mi ani nechce plakat...

Autor: Martin Úbl | pátek 11.10.2013 13:07 | karma článku: 42,98 | přečteno: 5283x
  • Další články autora

Martin Úbl

Jak jsme poprvé lezli na šestitisícovku

Zvoní budík a na displeji je 00:03. Ospale na něj mžouráme a snažíme si vzpomenout, čí to byl dole v La Pazu nápad, vyskákat si na konec treku po Bolívii na šestitisícovku,

22.11.2019 v 12:53 | Karma: 13,63 | Přečteno: 441x | Diskuse| Cestování

Martin Úbl

Kouzlo JV Asie v našich příhraničních vesničkách

Na našich hranicích funguje kouzlo. Z malebné německé vesnice se při vstupu na naše území nedostanete do Česka, ale přímo skočíte do Jihovýchodní Asie s tím nejhorším, co nabízí.

29.4.2019 v 13:01 | Karma: 21,31 | Přečteno: 786x | Diskuse| Cestování

Martin Úbl

Trénink na závody je pro sraby!

Kamarád si pořídil novou přítelkyni. Kamarád se rozhodl ukázat přítelkyni, že je borec. Kamarád se přihlásil na 30ti kilometrový závod na běžkách. Kamarád skoro zemřel. Zde je průběh jeho závodu, kde zanechal opravdu dojem:

22.1.2019 v 13:00 | Karma: 28,33 | Přečteno: 1032x | Diskuse| Sport

Martin Úbl

Chcete sado-maso wellness rehabilitace?

Po operaci ramene mi byla nabídnuta možnost hospitalizace v rámci rehabilitací. Několik stovek za den, nekup to. Zdraví mám jen jedno, tak jsem souhlasil. Netušil jsem, že si platím za bolest, bolest a bolest.

13.2.2018 v 13:08 | Karma: 27,33 | Přečteno: 1681x | Diskuse| Ostatní

Martin Úbl

Knižní bestseller letošních Vánoc

Přečtěte si první ukázku z právě vycházející knihy Neuvěřitelné příhody z hor / Nahoru můžeš, dolů musíš. Knihu lze objednávat zde: http://www.albatrosmedia.cz/tituly/37346813/neuveritelne-prihody-z-hor/ Pěkní čtení! Autor.

20.11.2017 v 13:01 | Karma: 10,93 | Přečteno: 723x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V Černošicích spadlo do bazénku batole, skončilo podchlazené v nemocnici

24. dubna 2024  15:06

V Černošicích spadlo do zahradního bazénku 2,5leté dítě. Na místě zasahovali záchranáři, kteří jej...

Ficova vláda schválila zákon o veřejnoprávní televizi, z RTVS bude STVR

24. dubna 2024  13:08,  aktualizováno  15:04

Slovenská vláda ve středu schválila návrh zákona o Slovenské televizi a rozhlasu (STVR). Ten...

ANO bylo pro zvýšení zvýšení věku odchodu do důchodu, nelíbil se způsob

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:03

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Za pomoc známým s daňovými podvody dostal šéf finančního úřadu podmínku

24. dubna 2024  15:01

Krajský soud v Brně ve středu opětovně uložil podmíněný a také peněžitý trest bývalému řediteli...

  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik