Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pánská návštěva v... dámském obchodě

Kamarádka dala prosbu na sociální síť. Že potřebuje něco vyzvednout v Praze a já se hloupě nabídl. Co tam nedala je, že to něco jsou šaty v jakémsi dámském obchodě, jehož jméno neumím vyslovit a musela mi ho třikrát zopakovat.

Samozřejmě vím, že tyto obchody existují, většinou mají francouzské názvy, je zde hodně růžové, nebo jiné pastelové barvy (tento výraz jsem se dočetl, jinak ho neznám) a normální chlapi se jim vyhýbají jako čert kříži. Jenže já sem teď poprvé v životě musím vkročit.

Nejdřív kolem tohoto obchodu ležérně třikrát procházím, abych očíhl situaci. Tím se stávám okamžitě podezřelým pro prodavačku profesionálku, která mě znuděným pohledem sleduje. Když tedy opatrně překročím demarkační čáru u vstupu, ví přesně, že jsem zde špatně. Má mě odhadnutého jako zoufalce, který chce koupit přítelkyni dárek a vůbec nic netuší. Nebo chtěl jít do toho obchodu, který prodává nejdražší náramky na světě, ale zároveň má nejlepší marketing, takže je všichni kupují. Snaží se mě tedy okamžitě vystrčit pryč, abych nekazil celkový dojem tohoto místa.

„Já tady mám vyzvednout šaty. Asi modrý,“ vykoktám ze sebe. To je hned jiná. Prodavačka se hned chytne. Zjistí si jméno, ale šaty zde nejsou. Chce další popis. Velikost?

Vůbec netuším, tak zkusím nastřelit: „Asi eSko nebo eMko?“ Prodavačka protočí oči tak, že jí projedou dvakrát dokola. Prý se to v tom neměří. „No tak co má? Třicet vosum, čtyřicet, čtyřicet dva?“ háže na mě jakási čísla. Přemýšlím, co tak mohou znamenat, IQ to snad nebude, obvod pasu asi taky ne, tak to vzdávám. A tipuji nějaké to prostřední. „No a co by to mělo být za šaty?“ prodavačka už začíná být nervózní. „ No modré. S volánky?“ jiný popis opravdu neznám. Nakonec tedy nějaké najde a já mám zaplatit. Mám ale ještě za úkol uplatnit slevu. To také nefunguje a prodavačka zjišťuje jméno. Kamarádka je Jana, ale příjmení nevím. Chci ale, aby ušetřila, tak mě napadá spásná myšlenka: „Je to Nováková, z Prahy,“ vyhrknu. Nějaká tam přeci musí být, ne? Prodavačka se nakloní nad počítač a výraz tváře se jí změní.

„To jste měl říct hned, že je to pro paní Novákovou,“ odpoví. Jak se dozvídám, tak je paní Nováková zřejmě spolumajitelkou, protože má nějaké diamantové členství, či co. Dostávám tedy k šatům ještě toaletní vodu (cože??) a noční krém s hydratačními proužky.

Při odchodu si ještě všimnu, že letos asi letí Včelka Mája, protože vše je žluté nebo černé a venku před krámem si zhluboka oddechnu. Bobříka odvahy jsem splnil a za takových deset let sem určitě mohu zase.

Autor: Martin Úbl | středa 3.5.2017 13:01 | karma článku: 23,33 | přečteno: 1326x
  • Další články autora

Martin Úbl

Jak jsme poprvé lezli na šestitisícovku

Zvoní budík a na displeji je 00:03. Ospale na něj mžouráme a snažíme si vzpomenout, čí to byl dole v La Pazu nápad, vyskákat si na konec treku po Bolívii na šestitisícovku,

22.11.2019 v 12:53 | Karma: 13,63 | Přečteno: 441x | Diskuse| Cestování

Martin Úbl

Kouzlo JV Asie v našich příhraničních vesničkách

Na našich hranicích funguje kouzlo. Z malebné německé vesnice se při vstupu na naše území nedostanete do Česka, ale přímo skočíte do Jihovýchodní Asie s tím nejhorším, co nabízí.

29.4.2019 v 13:01 | Karma: 21,31 | Přečteno: 786x | Diskuse| Cestování

Martin Úbl

Trénink na závody je pro sraby!

Kamarád si pořídil novou přítelkyni. Kamarád se rozhodl ukázat přítelkyni, že je borec. Kamarád se přihlásil na 30ti kilometrový závod na běžkách. Kamarád skoro zemřel. Zde je průběh jeho závodu, kde zanechal opravdu dojem:

22.1.2019 v 13:00 | Karma: 28,33 | Přečteno: 1032x | Diskuse| Sport

Martin Úbl

Chcete sado-maso wellness rehabilitace?

Po operaci ramene mi byla nabídnuta možnost hospitalizace v rámci rehabilitací. Několik stovek za den, nekup to. Zdraví mám jen jedno, tak jsem souhlasil. Netušil jsem, že si platím za bolest, bolest a bolest.

13.2.2018 v 13:08 | Karma: 27,33 | Přečteno: 1681x | Diskuse| Ostatní

Martin Úbl

Knižní bestseller letošních Vánoc

Přečtěte si první ukázku z právě vycházející knihy Neuvěřitelné příhody z hor / Nahoru můžeš, dolů musíš. Knihu lze objednávat zde: http://www.albatrosmedia.cz/tituly/37346813/neuveritelne-prihody-z-hor/ Pěkní čtení! Autor.

20.11.2017 v 13:01 | Karma: 10,93 | Přečteno: 723x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno 

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Jste pryč, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik