Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

captain cook

15. 12. 2011 1:32
bolonske spagety - foto

Jak uz jsem se zminil dole, na fotce nejsou bolnske spagety, jak se tu nekteri zminuji. Stejne jako to neni carbonara.

Je to omacka podle vzhledu vyrobena  rajskeho protlaku, blize neurcenych prisad a zahustena nejspis moukou rozmichanou v mlece. Odtud ta ruzova barva.

http://galerie.ekucharka.net/showphoto.php?photo=9840&title=bolonske-spagety&cat=516

0 0
možnosti

captain cook

15. 12. 2011 1:07
podobnost s totalitni stravou v nasi skolni jidelne

zcela nahodna. Dal jsem karmu.

Ten blivajz na fotkach, to je sila! Diky slecne sestre za fotky. Netusil jsem ze se kucharsky personal v nejake ceske skole jeste dnes odvazi servirovat hnusy, ktere se prici jakymkoliv zasadam adekvatniho vareni i zasadam zdrave vyzivy, zvlast pro mladez.

Neslo by tohle poslat na min. skolstvi a min. zdrav?Myslim, ze by na pani kucharky mela byt poslana inspekce.

0 0
možnosti

kladivo a srp, naroste ti hrb

15. 12. 2011 0:19
Bezva blog

;-DR^ karmu jsem dal!

0 0
možnosti

Martin z HK

12. 12. 2011 19:13
Dodnes si pamatuji

na bramborové šišky, které měli být tradičně s mákem. V naší základní škole ale došlo k několika netradičním vylepšením. Šišky zůstali šiškami, ale místo máku to sypali strouhankou (nekecám) ovšem bez cukru, a máslíčko? Vždycky chybělo, i kuchařky potřebovali doma mazat něco na chleba...Zkuste si představit do sebe nasoukat suché šišky se suchou strouhankou, navíc pod dozorem učitelek se tenkrát muselo dojídat. Proboha to zase dneska neusnu...kde je blicí smajlíííík?

0 0
možnosti

vpro2

14. 12. 2011 23:34
Re: Dodnes si pamatuji

tradice jsou krajove ... ja zase sisky znam i obalene v strouhance, zasypane cukrem a polite maslem ... dalsi kamarad si zase tuka na celo, ze sisky ve strouhance jen na slano ;-)

0 0
možnosti

Sidonie_11

12. 12. 2011 17:49
Co mají všeci proti koprovce?

Asi jsem teda měla štěstí na jídelny (a do menzy jsem se ještě neodvážila), nebo jsem asi z jiné planety, protože až na pár výjimek (třeba nechutně sladká ořechová posýpka na kynuté knedlíky) jsem s jídlem v jídelně neměla prakticky vůbec problémy. Naopak - na ZŠ a SŠ nám fakt vařili velmi dobře, na VOŠ to už kapku zakulhalo, to je fakt. Hlavně teda ale nevím, proč všichni ječí proti koprovce - to vám ji vaří opravdu tak hnusnou, nebo se prostě držíte davu a řvete, abyste nebyli za ufony?

1 0
možnosti

s.m.

12. 12. 2011 18:34
Re: Co mají všeci proti koprovce?

Já například koprovku zbožňuju- jen s vejcem ,bez masa a s knedlíkem (brambory nee)R^ 

Ale domácí, ne ze školní jídelny, ta byla fakt strašná- buď byla kyselá nebo samá mouka:-P

0 0
možnosti

dolch

12. 12. 2011 17:47
Špagety

špagety určitě nejsou carbonara. Tipnul bych Milánské nebo Boloňské. :-)

0 0
možnosti

captain cook

15. 12. 2011 1:16
Re: Špagety

spagety s necim, co uz nekdo pred tim snedl je lepsi popis.;-)

0 0
možnosti

Sergeant survived

12. 12. 2011 17:47
Připomněl jste mi anketu na rádiu F 1

Moderátorka požádala posluchače, aby jí zavolali, kolik utrácejí za maso.

Nadšená volající oznámila, že vůbec nic, protože tchyně pracuje ve školní jídelně.;-)

2 0
možnosti

věrnostní program

12. 12. 2011 17:35
Ještě je k tomu třeba ten smrad,

podle kterého můžete školní jídelnu vystopovat na míle daleko (kdybyste to tedy z nějakého důvodu chtěli udělat).

0 0
možnosti

hystoryk Koranda.

12. 12. 2011 16:29
Zajděte si na blog Vladimíra Kroupy

a uzříte pokrmové šílenství v krystalické podobě. ;-D

4 0
možnosti

captain cook

15. 12. 2011 1:23
Re: Zajděte si na blog Vladimíra Kroupy

Priznam se, ze kdyz jsem videl fotku tech spaget, neco mi to pripomnelo, ale nevzpomnel jsem si v te chvili kde jsem neco podobneho videl.

0 0
možnosti

venenum

12. 12. 2011 15:29
:D

Není divu, za ty prachy. Kolikpak vás ten oběd stojí ? Hádám tak 25,- na dřevo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik