Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hurkajan

17. 1. 2012 2:21
mám jiný problém

vždy když se vracím z ciziny mám pocit že jsem omylem vystoupil v Rusku...a je jedno čím přijíždím kde se ubytuji najím nakoupím...Jak to?

3 0
možnosti

Pickup Anddropoff

16. 1. 2012 23:46
Myslite jako chudaci cizinci, pro ktere to tam je?

Kdo chodi za HOT NEW GIRLS? Kdo nakupuje pravy cesky kristal a prave ceske trpasliky?;-)

2 0
možnosti

nemorose

16. 1. 2012 23:35
A to jste ještě neviděl ten Hampejz za Znojmem,

autore, lépe bych to nenapsal. Karma.R^

1 0
možnosti

slušná a kultivovaná

16. 1. 2012 21:57
Větší problém je cizinecká policie,

která neovládá žádný cizí jazyk! V Anglii na vás sice česky pravděpodobně mluvit nebudou, ale ve většině civilizovaných zemí se lidé, kteří přicházejí do styku s cizinci, domluví aspoň anglicky.

2 0
možnosti

iluminat

16. 1. 2012 21:33
vy asi moc necestujete, ze?

0 0
možnosti

Petr-007

16. 1. 2012 14:54
Ja si do CR rad rypnu,

ale tenhle clanek neni moc spravedlivy. Trpaslici, kristal, bordely u hranic jsou pro uspokojeni poptavky, spatne by bylo, kdyby tam bylo to co turiste nechteji. Ruzyne mi prijde docela v pohode. Ceske drahy asi moc chvalit nejde, ale mam otazku: kolika zeleznicemi jste uz pane Uble cestoval? Ja jezdim vlakem rad a reknu vam nase drahy jsou v porovnani se svetem lepsi prumer. Taky by stalo za to pripomenout, ze CR nesousedi jen s Nemeckem a Rakouskem.

1 0
možnosti

Camino.

16. 1. 2012 19:16
Re: Ja si do CR rad rypnu,

Tak Petre zkuste treba svycarske drahy, to mus rika lepsi prumer. Po prejeti hranice u Chebu, je to skutecne hruza a konci to az nekde v Karlovych Varech. Tolik chudinek, ktere nemaji a ni co na sebe obleknout, jsem jinde nevidela.

1 0
možnosti

misaviki

16. 1. 2012 14:12
.

Proč by měl řidič autobusu umět japonsky? Když pojedu do Japonska, bude se mnou autobusák mluvit Česky?

1 0
možnosti

2993GL

16. 1. 2012 14:18
to je tedy primitivni reakce

... no mohl by aspon mluvit anglicky, ne? U ridicu, kteri jezdi na letiste, by to snad mela byt samozrejmost, plus prijemne vystupovani a kdyz ne usmev, tak alespon vlidna tvar.

1 0
možnosti

2993GL

16. 1. 2012 13:53
i chudaci Cesi

Mam osobni zkusenost s ridici AE, presne - pekne nahlas hezky cesky a jeste pak potichu brblani pod vousy, clovek by se propadnul hanbou. Chudaci i Cesi co odletaji z Ruzyne (cizinci zaplatpanbu nerozumi) - naposledy 30.12. rano u rentgenu - cituji: no slysels tooo, VONA mi zase piiiskaaa!!! Sundat i tu hedvabnou salu, nebo co to mate vomotanyho a to mimino taky do dupacek!!! Take jsem se dozvedela co bude obsluha delat na Silvestra, ze si daji kysele okurcicky... Jindy jsem si zase s nechuti vyslechla, s kym se zase vyspala jejich kolegyne... 3x hnus!!! Ne, neozvala jsem se, protoze jsme nechtela byt buzerovana jeste vic a chtela jsem odletet. Pokud se to bude zase opakovat, tak priste podam pisemnou stiznost. Korektni zamestnance jsem tam jeste nepotkala. Tahle sebranka ma ochranit nasi bezpecnost? Nikde jinde v Evrope jsem se s takovym chovanim nesetkala. Ted s miminkem jsou napriklad v Rotterdamu jeste ohleduplnejsi, pritom ale kontroluji do detailu.

1 0
možnosti

Martin V2

16. 1. 2012 13:41
Příčina a následek

Opravdu si myslíte, že to je u těch hranic postavené pro občany ČR, co jedou do zahraničí?:-)

0 0
možnosti

duch zavražděného iuose

16. 1. 2012 13:24
hmm

A co chudáci Češi v Čechách? Cizinec jakmile překročí naše hranice zapomene na slušné vychování a začne nasávat doušky krásu země, kde se nemusí bát policajtů a tudíž se chová jak čuně ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik