Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Ono se to krásně bojuje se zločinem špatného parkování a nepovolené rychlosti. Těchto delikventů stále přibývá, policie je přetížena, proto nemá čas na zloděje kovů, vykrádače aut, násilníky na těhotných, kapesní krádeže, napadení revizorů aj. méně závažné skutky. Pan Ministr Pecina navrhuje zvýšit počet policajtů o tisíc, já si myslím, že je to málo. Buďme jednou v Evropě v něčem nejlepší, nechť je to počet policajtů na osobu.

1 0
možnosti
HB

Ano, tohle znám. Je to asi tři roky, kdy jsem v sobotu kolem 22 hodiny byl známé odvézt maminku do okresního města do nemocnice na pohotovost. Vrátili jsme se chvilku po půlnoci. Ulice kde bydlí, je jen taková spojovačka mezi bytovkami, kde přes den projede jedno auto za čtvrt hodiny, v noci, zvlášť ze soboty na neděli asi jen já... a policajti. Protože mamince nebylo dobře a špatně chodila, potřebovali jsme zastavit co nejblíže vchodu. Jako naschvál byla ulice plná a jediné místo v rozumné vzdálenosti bylo na levé straně. Takže jsem tam zaparkoval. Mohlo být tak 0:15. Šel jsem známé pomoci s maminkou a dal si čaj. Jaké bylo moje překvapení, když jsem za cca 20 minut přišel k autu a za stěračem našel lístek s časem 0:25 a výzva k podání vysvětlení za stání v protisměru.

Musím přiznat, že mě to celkem naštvalo. Tak jsem nelenil a napsal dopis ve stylu "Těší mne, že vaši, jistě nelehkou, práci konáte s takovým nasazením. Chápu, že přestupek, který jsem udělal, je společensky velice nebezpečný a zaslouží to nejpřísnější a exemplární potrestání! Protože však pracuji, abych mohl odvádět daně i na vaše mzdy, prosím, abyste mi zaslali předvolání až na termín, kdy mi zároveň bude moci sdělit, kde je moje ukradené auto po 36 dnech od koupě, kde jsou moje věci z 3x vykradeného auta, kde jsou moje 2x ukradené značky, kde je můj ukradený notebook a kde je moje ukradené kolo ze zamčené kolárny v domě, abychom to vyřídili všechno najednou. Předem děkuji." No, a už se nikdy nikdo neozval.:-)

4 0
možnosti
PV

ano, je to takove zvlastni, kdyz se clovek dopusti prestupku, jsou tam policajti v podstate okamzite a je potrestan, kdyz je obeti zlocinu, tak se jich nemuze dockat a stejne se nic nevysetreti.

2 0
možnosti
Foto

P33e31t30r 41U69g79r97i56n

12. 10. 2013 9:31

Pěkně napsáno! Bohužel mám dost podobných příhod ... Naposledy jsem se ale už fakt naštval a poslal je k šípku. No to by jste nevěřili. Chlupáč přijde na ouřad, arogantní jak cip a podá výpověď do spisu. Když jsem si to přečetl, říkám si, teď sis chlapečku naběhl, protože ani neznáš předpisy ... Tak jsem to vy-podtrhal, aby to měli jednoduší, a poslal stížnost. Za měsíc přijde dopis, kde se píše úplný opak toho co ten chlupáč uvedl do protokolu. Říkal jsem si, že je asi borec negramotný, že si ani nepřečetl výpověď, ale hrubě jsem se mýlil ... on ten chlupáč došel na koberec a vypověděl úplný opak, takže výpověď nebylo třeba ani číst. Jo, když už i policajt lže a chová se jako malej Jarda ... kdyby to ale bylo jen jednou ... :-( Já říkám, že tenhle gang má spíš heslo "Šikanovat a lhát".

3 0
možnosti

Prominte pane, ale karmu vam dat nemohu. Me take jednou ukradli veci a policista vec sepisoval prede mnou. Nevidim duvod aby byl jak dlouho pryc, stroj ci pc by mel mit na sluzebne a ne nekde v pisarne. Mel jste se ozvat.

Asi rad sponzorujete organy, ale ja ani v jednom pripade nevidim duvod platit. Pokud znacka neni jasne a zretelne videt, neplati. Neni povinnosti ridice hledat s pomoci detektiva jestli nekde nejaka neni. Ve druhem pripade je to to same. Jestli neni zelen, nejde na ni stat.

Posledni situaci chapu jen pokud to bylo na plech a potrebujete papir pro pojistovnu (sluzebni?). Jinak by mi to za ten cas nestalo. Na mesic starem aute mi nekdo udelal slic po cele jedne strane, nez to resit s organy, vzal jsem tuzku a zamaloval jsem to.

Nicmene vam v tom nejlepsim preji at se vam dari v tom co vas bavi, pro me tohle zabava neni.

0 0
možnosti

Děsná rvačka - perou se cikáni se skínama. Opodál stojí dva policajti a se zájmem to pozorují. Uvědomělý občan se na ně obrátí s dotazem "Proč nezasáhnete?".

"Když my pořád nevíme, jestli máme pomáhat nebo chránit", zní odpověď.

4 0
možnosti
RH

R53a62d30e41k 36H41o30d94a27ň

11. 10. 2013 23:07

Policistka to ale bere sportovně:" Z toho si nic nedělejte, té značky si nevšimne skoro nikdo." - naprosto nechápu vaši reakci, to jste jako zaplatil?

"Značky a dopravní zařízení musí být těmi účastníky, pro které jsou určeny, viditelné z dostatečné vzdálenosti. Pro řidiče musí být viditelné mimo obec nejméně ze vzdálenosti 100m, v obci nejméně 50m. Značky a dopravní zařízení nesmí být překrývány jinými věcmi (větve stromů, keře, sloupy, reklamní zařízení, apod.)"

Pokud byla značka skutečně neviditelná, není to přece boj o to že "se budete hádat o viditelnost z 49 vs 50 metrů", ale jasná snaha pokutovat vás za něco, za co pokutu udělit nelze (neb značka v rozporu se zákonem je neplatná, ale hlavně pokud je zjevně neviditelná tak nemá smysl řešit zákon). Navíc policistka napráskala sama sebe že si je vědoma neviditelnosti značky, a nesjednala nápravu. To měly být hned dva podněty na útvar vnitřní kontroly MVČR! Čím větší "slušňák" budete, tím víc budete platit. Jednoho dne zjistíte, že si z vás policisté dělají dobrý den a ten zákon si klidně vymyslí protože pokud vás dostanou do defenzívy a vidí slušného člověka, ví že zaplatíte (protože "pokutám se přece vyhýbají jen haj... a to já nejsem")

5 0
možnosti
MK

Přijde mi to nějaký vytažený z paty. Odkdy Policie ČR rozdává botičky? Já to teda ještě neviděl...

1 3
možnosti
TZ

Ale rozdává, mohl bych vyprávět podobné příběhy.

1 0
možnosti
JL

Dobrý, jestli tedy nekecáte.

0 0
možnosti
LM

Je z roho vidět trochu naivity, před xx lety, když mi vykradli poprvé a podruhé auto, tak jsem to taky hlásil, samozřejmě odloženo, od té doby jsem hlásil jen když mi ukradlu auto celé, tak kvůli pojištovně, nějaký objetí klíčem, nebo ukradená navigace nikoho nezajímá......když dostanu botu, ani se neptám a nezkouším něco tomu poskokovi s IQ 70 vysvětlovat, prostě to odemkni, tady máš pokutu a vypadni.

5 3
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik