Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Tady se nabízí otázka: Když jeden řezník krade, jsou všichni řezníci zloději? Kritika hospodských by měla být vždy adresná, já bych tady mohl uvést hafo případů, kde všude jsem byl v tuzemsku spokojen. A někdy, přiznejme si, je chyba i v hostech. Málokdo si uvědomuje, že třeba když je v restauraci na nějakém místě stoh jídelních lístků, je buranské vzít si je cestou ke stolu. Vždy je slušné počkat, až nám je přinese číšník osobně. A takové to "žvejk - žvejk" jsem zažil i ve státních institucích, kde člověk chtě-nechtě musel setrvat a jednat, nešlo se zvednout a odejít do jiného lokálu. Je to jen a jen o lidech, navíc omamovat cizinou nás už dávno nikdo nemusí. Je komické, když tady jeden z diskutérů uvede zkušenost z Benátek, přičemž do svých fotoblogů dává fotky, z nichž je patrno, že celá jeho rodina pochoduje i na půldenních tuzemských výletech s obrovskými batohy plnými proviantu...

1 1
možnosti
MB

M26i90l32o16š 51B61é51m

11. 8. 2014 13:49

Taky se divím, a ani se nemusím vracet z ciziny, že lidé těmto a podobným stále nosí svoje peníze. :-P

1 0
možnosti
Foto

holt na takový návaly tam nejsou zařízený...:-)

1 0
možnosti
PH

No jo no, ale ono je to lidech, tohle se nezmění, taky jsem v cizině zažil horší přístup, ačkoli někdy u mě převládá pocit, že umění, jak znechutit hosta, je naší domácí specialitou - žvejk žvek rovněž.

1 1
možnosti
Foto

Tak to nevím kam do ciziny jezdíte, já ještě nikdy v cizině v restauraci nezájem o mě, jako o hosta nezažil. A sjezdil jsem toho celkem dost.

0 1
možnosti
Foto

Také jsem se už setkala s takovýmto přístupem. Dnes si otevře hospodu kdekdo.

Zažila jsem, že obsluha seděla mezi hosty, podle oblečení nebylo poznat, že to obsluha je, takže když se před nás postavila, nevěděli jsme  jestli nám chce jednu vrazit, nebo nás obsloužit. Většinou všude je hodně nahlas puštěná televize, takže povídat se tam moc nedá. Zkrátka - staré hospodské manýry se zcela vytratily. Myslím, že obsluha by mohla nosit alespoň tu firemní zástěru, aby byla k poznání.

Samozřejmě je také důležité mít v hospodě dobrého kuchaře, ten tu hospodu dělá.

Ale teď během dovolených jsme dost cestovali a zažili jsme hodně příjemných restaurací, a to včetně osluhy, např. Mor.Budějovice, Znojmo, Hradec Králové.

Řekla bych, že tyto nešvary, které vzpomínáte, jsou spíše v malých venkovských hospodách.

0 1
možnosti
FD

Taky to může být pračka peněz.Pak zákazníka nechtějí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2659x
Nová kniha Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor /Jednou jsi nahoře, většinou dole:

https://www.databazeknih.cz/knihy/neuveritelne-uveritelne-prihody-z-hor-393044

 

Seznam rubrik